site maker

ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ

Предмет закупівлі: ДК 021:2015 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (LED-екран) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-09-002942-c).

Придбання LED-екрану здійснюється для реалізації проектів художньо-естетичної структури: масштабні концерти, тематичні заходи та конкурси музичного, танцювального, театрального напрямів не тільки міського, а й Всеукраїнського, Міжнародного рівнів. Щоб підтримувати інтерес підростаючого покоління та залучити нову кількість цільової різновікової аудиторії, треба впевнено йти в ногу з часом.

За результатами моніторингу цін та аналізу комерційних пропозицій учасників ринку була встановлена орієнтовна вартість LED-екрану.

Очікувана вартість предмета закупівлі: 956 160,00 грн. затверджена Розпорядженням міського голови від 30.11.2020 року № 1377-р «Про затвердження списку проєктів-переможців з партиципаторного бюджетування (бюджет участі) у м. Дніпрі у 2020 році»

Кількість: 1 штука.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені з урахуванням потреби, дотриманням державних стандартів та у відповідності умовам, встановленим чинним законодавством України до цієї категорії товарів. 


Предмет закупівлі: ДК 021:2015 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (LED-екран) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-04-004985-b).

Придбання LED-екрану здійснюється для реалізації проектів художньо-естетичної структури: масштабні концерти, тематичні заходи та конкурси музичного, танцювального, театрального напрямів не тільки міського, а й Всеукраїнського, Міжнародного рівнів. Щоб підтримувати інтерес підростаючого покоління та залучити нову кількість цільової різновікової аудиторії, треба впевнено йти в ногу з часом.

За результатами моніторингу цін та аналізу комерційних пропозицій учасників ринку була встановлена орієнтовна вартість LED-екрану.

Очікувана вартість предмета закупівлі: 956 160,00 грн. затверджена Розпорядженням міського голови від 30.11.2020 року № 1377-р «Про затвердження списку проєктів-переможців з партиципаторного бюджетування (бюджет участі) у м. Дніпрі у 2020 році»

Кількість: 1 штука.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені з урахуванням потреби, дотриманням державних стандартів та у відповідності умовам, встановленим чинним законодавством України до цієї категорії товарів.  

ДК 021:2015 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з поточного ремонту теплоходу «Аталанта»)
(ідентифікатор UA-2021-10-04-010732-b).

Закупівля послуг здійснюється на підставі Рішення Дніпровської міської ради VIIІ скликання №68/10 від 22.09.2021р. «Про надання згоди на безоплатне прийняття у комунальну власність територіальної громади міста Дніпра судна (пасажирський теплохід)

Очікувана вартість предмета закупівлі: 752 201,98 грн. затверджена Довідкою про зміни до кошторису на 2021р. № 1418 від 23.09.2021р.
Кількість: 1 послуга.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені з урахуванням потреби, дотриманням діючої нормативної документації в галузі судноремонту, зокрема, але не виключно державних правил, положень, стандартів, технічної документації заводу виробника на ремонт механізмів, нормативних документів Регістра судноплавства України.

Предмет закупівлі: ДК 021:2015 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (LED-екран) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-20-005710-b).

Придбання LED-екрану здійснюється для реалізації проектів художньо-естетичної структури: масштабні концерти, тематичні заходи та конкурси музичного, танцювального, театрального напрямів не тільки міського, а й Всеукраїнського, Міжнародного рівнів. Щоб підтримувати інтерес підростаючого покоління та залучити нову кількість цільової різновікової аудиторії, треба впевнено йти в ногу з часом.
За результатами моніторингу цін та аналізу комерційних пропозицій учасників ринку була встановлена орієнтовна вартість LED-екрану.

Очікувана вартість предмета закупівлі: 956 160,00 грн. затверджена Розпорядженням міського голови від 30.11.2020 року № 1377-р «Про затвердження списку проєктів-переможців з партиципаторного бюджетування (бюджет участі) у м. Дніпрі у 2020 році»
Кількість: 1 штука.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені з урахуванням потреби, дотриманням державних стандартів та у відповідності умовам, встановленим чинним законодавством України до цієї категорії товарів. 

Предмет закупівлі: ДК 021:2015 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з поточного ремонту теплоходу «Аталанта»)
(ідентифікатор UA-2021-10-20-005209-b).

Закупівля послуг здійснюється на підставі Рішення Дніпровської міської ради VIIІ скликання №68/10 від 22.09.2021р. «Про надання згоди на безоплатне прийняття у комунальну власність територіальної громади міста Дніпра судна (пасажирський теплохід)

Очікувана вартість предмета закупівлі: 752 201,98 грн. затверджена Довідкою про зміни до кошторису на 2021р. № 1418 від 23.09.2021р.
Кількість: 1 послуга.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені з урахуванням потреби, дотриманням діючої нормативної документації в галузі судноремонту, зокрема, але не виключно державних правил, положень, стандартів, технічної документації заводу виробника на ремонт механізмів, нормативних документів Регістра судноплавства України.  

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Предмет закупівлі: ДК 021:2015 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних та кімнатних ігор (Канатний парк) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-20-008967-b).
Придбання та установка канатного парку швидке рішення, яке подарує відвідувачам будь-якого заходу багато драйву, адреналіну і пам’ятних вражень. Це дуже цікавий і екстремальний спортивно - розважальний комплекс для дітей. Тут діти зможуть подолати страх висоти та випробувати свою відвагу у проходженні цікавого маршруту над землею, отримати море емоцій та забути про повсякденні клопоти.
Орієнтовна вартість Канатного парку розрахована за результатами моніторингу цін та аналізу комерційних пропозицій учасників ринку .
Очікувана вартість предмета закупівлі: 260 000,00 грн.

Кількість: 1 комплект.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені з урахуванням потреби, дотриманням державних стандартів та у відповідності умовам, встановленим чинним законодавством України до цієї категорії товарів. 

Предмет закупівлі: Послуга з постачання теплової енергії (ДК 021:2015: 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція) (ідентифікатор UA-2021-07-30-004524-b).

З метою безперебійного функціонування системи теплопостачання будівель КПНЗ «Міський палац дітей та юнацтва» необхідно здійснити закупівлю послуги з постачання теплової енергії в кількості 112,48 ГКал. Магістральні та місцеві теплові мережі комунального підприємства «Теплоенерго» Дніпровської міської» ради під’єднані до відповідних систем комунального позашкільного навчального закладу «Міський палац дітей та юнацтва» Дніпровської міської ради» за адресами: 49018, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 213 Б; 49008, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Робоча, 81.

Частиною другою статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання через відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником. Згідно із статтею 5 Закону України «Про природні монополії» до сфери діяльності суб’єктів природних монополій віднесено, зокрема, транспортування теплової енергії. У частини другій статті 5 Закону України «Про природні монополії» зазначено, що зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства, що формуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, в яких діють суб’єкти природних монополій, - національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначених комісій. Відповідно до пункту 7 Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій, затвердженого розпорядженням Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 № 874-р, зведений перелік суб’єктів природних монополій розміщується щомісяця до 20 числа на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (www.amcu.gov.ua). Станом на 30.07.2021р. комунальне підприємство «Теплоенерго» Дніпровської міської ради» знаходиться у зазначеному переліку під номером 76, здійснює діяльність за товарною групою «Транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами» на території Дніпропетровської області. У зв’язку з відсутністю конкуренції, в тому числі з технічних причин, на ринку постачання теплової енергії, а постачання теплової енергії може бути надано лише певним постачальником, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, застосовуємо переговорну процедуру закупівлі та проводимо переговори з одним учасником – Комунальним підприємством «Теплоенерго» Дніпровської міської ради. Постачання теплової енергії буде здійснюватися згідно з тарифами, встановлених Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, складовою частиною яких, у тому числі є транспортування теплової енергії. Згідно з чинними тарифами на постачання теплової енергії, з урахуванням планового обсягу постачання теплової енергії 112,48 ГКал, ціна пропозиції учасника – Комунального підприємства «Теплоенерго» Дніпровської міської ради становить 200 236,89 грн. з урахуванням ПДВ, за рахунок коштів місцевого бюджету. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена як добуток необхідного обсягу послуг та ціни (тарифу), затвердженої відповідним нормативно-правовим актом, та розрахована за формулою: ОВрег=V*Цтар, де: ОВрег – очікувана вартість закупівлі послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів; О – кількість (обсяг) послуг, що закуповується; Цтар – ціна (тариф) за одиницю послуги, затверджена відповідним нормативно-правовим актом. Відповідно до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання сферах енергетики та комунальних послуг, від 30.11.2020 № 2257 «Про внесення змін до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 14 січня 2020 року № 90 «Про встановлення тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування, постачання КОМУНАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ «ТЕПЛОЕНЕРГО» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ», тариф, який діє з 01 грудня 2020 року для потреб бюджетних установ, становить 1483,50 грн (без ПДВ). Таким чином, очікувана вартість предмета закупівлі за встановленим тарифом становитиме: 112,48 ГКал * 1 780,20 грн/ГКал= 200 236,89 грн з ПДВ. Бюджетне призначення закупівлі сформовано на підставі очікуваної вартості, розрахованої за фіксованим тарифом відповідно до планової потреби, визначеної статистичним методом за попередні періоди. 

Предмет закупівлі: Електрична енергія (ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія) (ідентифікатор UA-2021-11-01-006415-a).
При визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.
Метод, застосований для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі: розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів, розраховується за такою формулою:
ОВрег = V × Цтар,
де: ОВрег – очікувана вартість закупівлі товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів; V - кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується;
Цтар – ціна (тариф) за одиницю товару/послуги.
Очікуване споживання на грудень 2021 року – 259485 кВт⋅год
Тариф на момент проведення процедури закупівлі – 4,908 грн з ПДВ.
Загальна вартість предмета закупівлі на грудень 2021 року 1 273 552,38 грн з ПДВ
(259 485*4,908 = 1 273 552,38 ).

Технічні та якісні характеристики встановлюються відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» та Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року № 312.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства. 

Предмет закупівлі:
ДК 021:2015 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з поточного ремонту теплоходу «Аталанта»)
(ідентифікатор UA-2021-11-10-002414-a).

Закупівля послуг здійснюється на підставі Рішення Дніпровської міської ради VIIІ скликання №68/10 від 22.09.2021р. «Про надання згоди на безоплатне прийняття у комунальну власність територіальної громади міста Дніпра судна (пасажирський теплохід)

Очікувана вартість предмета закупівлі: 752 201,98 грн. затверджена Довідкою про зміни до кошторису на 2021р. № 1418 від 23.09.2021р.
Кількість: 1 послуга.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені з урахуванням потреби, дотриманням діючої нормативної документації в галузі судноремонту, зокрема, але не виключно державних правил, положень, стандартів, технічної документації заводу виробника на ремонт механізмів, нормативних документів Регістра судноплавства України.  

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі:

Предмет закупівлі: Електрична енергія (ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія) (ідентифікатор UA-2021-12-09-008326-c).
При визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.

Метод, застосований для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі: розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів, розраховується за такою формулою:
ОВрег = V × Цтар,
де: ОВрег – очікувана вартість закупівлі товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів; V - кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується;
Цтар – ціна (тариф) за одиницю товару/послуги.
Очікуване споживання на період з 01.02.2022 по 31.12.2022р.– 919721 кВт⋅год
Тариф на момент проведення процедури закупівлі – 5,568 грн з ПДВ.
Загальна вартість предмета закупівлі на 2022 рік 5 121 006,53 грн з ПДВ , згідно з проектом бюджета на 2022 рік.
(919721*5,568 = 5 121 006,53).

Технічні та якісні характеристики встановлюються відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» та Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року № 312.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства. 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі:

Предмет закупівлі: Послуга з постачання теплової енергії (ДК 021:2015: 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція) (ідентифікатор UA-2022-01-26-014293-b).

З метою безперебійного функціонування системи теплопостачання будівель КПНЗ «Міський палац дітей та юнацтва» необхідно здійснити закупівлю послуги з постачання теплової енергії в кількості 113,32 ГКал. Магістральні та місцеві теплові мережі комунального підприємства «Теплоенерго» Дніпровської міської» ради під’єднані до відповідних систем комунального позашкільного навчального закладу «Міський палац дітей та юнацтва» Дніпровської міської ради» за адресами: 49018, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 213 Б; 49008, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Робоча, 81.
Частиною другою статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання через відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником. Згідно із статтею 5 Закону України «Про природні монополії» до сфери діяльності суб’єктів природних монополій віднесено, зокрема, транспортування теплової енергії. У частини другій статті 5 Закону України «Про природні монополії» зазначено, що зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства, що формуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, в яких діють суб’єкти природних монополій, - національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначених комісій. Відповідно до пункту 7 Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій, затвердженого розпорядженням Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 № 874-р, зведений перелік суб’єктів природних монополій розміщується щомісяця до 20 числа на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (www.amcu.gov.ua). Станом на дату проведення переговорів комунальне підприємство «Теплоенерго» Дніпровської міської ради» знаходиться у зазначеному переліку під номером 168, здійснює діяльність за товарною групою «Транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами» на території Дніпропетровської області. У зв’язку з відсутністю конкуренції, в тому числі з технічних причин, на ринку постачання теплової енергії, а постачання теплової енергії може бути надано лише певним постачальником, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, застосовуємо переговорну процедуру закупівлі та проводимо переговори з одним учасником – Комунальним підприємством «Теплоенерго» Дніпровської міської ради. Постачання теплової енергії буде здійснюватися згідно з тарифами, встановлених Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, складовою частиною яких, у тому числі є транспортування теплової енергії. Згідно з чинними тарифами на постачання теплової енергії, з урахуванням планового обсягу постачання теплової енергії 113,32 ГКал, ціна пропозиції учасника – Комунального підприємства «Теплоенерго» Дніпровської міської ради становить 409 779,85грн. з урахуванням ПДВ, за рахунок коштів місцевого бюджету. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена як добуток необхідного обсягу послуг та ціни (тарифу), затвердженої відповідним нормативно-правовим актом, та розрахована за формулою: ОВрег=V*Цтар, де: ОВрег – очікувана вартість закупівлі послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів; О – кількість (обсяг) послуг, що закуповується; Цтар – ціна (тариф) за одиницю послуги, затверджена відповідним нормативно-правовим актом. Відповідно до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання сферах енергетики та комунальних послуг, від 30.11.2020 № 2257 «Про внесення змін до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 14 січня 2020 року № 90 «Про встановлення тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування, постачання КОМУНАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ «ТЕПЛОЕНЕРГО» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ», тариф, який діє з 20 листопаду 2021 року для потреб бюджетних установ, становить 3616,13 грн (з ПДВ). Таким чином, очікувана вартість предмета закупівлі за встановленим тарифом становитиме: 113,32 ГКал * 3616,13 грн/ГКал= 409 779,85 грн з ПДВ. Бюджетне призначення закупівлі сформовано на підставі очікуваної вартості, розрахованої за фіксованим тарифом відповідно до планової потреби, визначеної статистичним методом за попередні періоди.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі:

Предмет закупівлі: Послуга з постачання теплової енергії (ДК 021:2015: 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція) (ідентифікатор UA-2022-10-06-001378-a).

З метою безперебійного функціонування системи теплопостачання будівель КПНЗ «Міський палац дітей та юнацтва» необхідно здійснити закупівлю послуги з постачання теплової енергії в кількості 139,807 ГКал. Магістральні та місцеві теплові мережі комунального підприємства «Теплоенерго» Дніпровської міської» ради під’єднані до відповідних систем комунального позашкільного навчального закладу «Міський палац дітей та юнацтва» Дніпровської міської ради» за адресами: 49018, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 213 Б; 49008, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Робоча, 81.
Частиною другою статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі.
Відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання через відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником.
Згідно із статтею 5 Закону України «Про природні монополії» до сфери діяльності суб’єктів природних монополій віднесено, зокрема, транспортування теплової енергії.

У частини другій статті 5 Закону України «Про природні монополії» зазначено, що зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства, що формуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, в яких діють суб’єкти природних монополій, - національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначених комісій.

Відповідно до пункту 7 Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій, затвердженого розпорядженням Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 № 874-р, зведений перелік суб’єктів природних монополій розміщується щомісяця до 20 числа на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (www.amcu.gov.ua).
Комунальне підприємство «Теплоенерго» Дніпровської міської ради» знаходиться у зазначеному переліку, здійснює діяльність за товарною групою «Транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами» на території Дніпропетровської області.

Враховуючи вищенаведене для закупівлі послуг з постачання теплової енергії обрано переговорну процедуру відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону України, а саме: відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником.
Постачання теплової енергії буде здійснюват
ися згідно з тарифами, встановлених Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, складовою частиною яких, у тому числі є транспортування теплової енергії. Згідно з чинними тарифами на постачання теплової енергії, з урахуванням планового обсягу постачання теплової енергії 139,807 ГКал, ціна пропозиції учасника – Комунального підприємства «Теплоенерго» Дніпровської міської ради становить 505 560,29 грн. з урахуванням ПДВ, за рахунок коштів місцевого бюджету. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена як добуток необхідного обсягу послуг та ціни (тарифу), затвердженої відповідним нормативно-правовим актом, та розрахована за формулою: ОВрег=V*Цтар, де: ОВрег – очікувана вартість закупівлі послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів; О – кількість (обсяг) послуг, що закуповується; Цтар – ціна (тариф) за одиницю послуги, затверджена відповідним нормативно-правовим актом. Відповідно до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання сферах енергетики та комунальних послуг, від 30.11.2020 № 2257 «Про внесення змін до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 14 січня 2020 року № 90 «Про встановлення тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування, постачання КОМУНАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ «ТЕПЛОЕНЕРГО» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ», тариф, який діє з 20 листопаду 2021 року для потреб бюджетних установ, становить 3616,13 грн (з ПДВ). Таким чином, очікувана вартість предмета закупівлі за встановленим тарифом становитиме: 139,807 ГКал * 3616,13 грн/ГКал= 505 560,29 грн з ПДВ. Бюджетне призначення закупівлі сформовано на підставі очікуваної вартості, розрахованої за фіксованим тарифом відповідно до планової потреби, визначеної статистичним методом за попередні періоди. 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі:

Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги ( Кейтерингові послуги під час проведення заходу «Від Різдва до Різдва») (ідентифікатор UA-2022-12-23-020663-a).

Закупівля послуг здійснюється на підставі Розпорядження Дніпровського міського голови №14-21/12-р від 21.12.2022р. «Про проведення заходу «Від Різдва до Різдва», згідно Комплексної програми розвитку молодіжної політики та національно-патріотичного виховання молоді на 2022-2026 роки, затвердженої рішенням міської ради від 24.11.2021 №14/12 (зі змінами).
Очікувана вартість закупівлі визначена шляхом здійснення аналізу цін серед постачальників, що відповідають встановленим вимогам в цій тендерній документації, що становить : - 198 000,00 грн.

Кількість та місце надання послуг: 2 послуги
- 49000, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 213Б,
- 49000, Україна, Дніпропетровська обл., м.Дніпро, Ж/м Сокіл, вул. Космодромна, 8.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені з урахуванням потреби, дотриманням державних стандартів та у відповідності умовам, встановленим чинним законодавством України до цієї категорії послуг. 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі:

Предмет закупівлі: Електрична енергія (ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія) (ідентифікатор UA-2023-01-09-001634-a).
При визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.

Метод, застосований для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі: розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів, розраховується за такою формулою:
ОВрег = V × Цтар, де: ОВрег – очікувана вартість закупівлі товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів; V - кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується;
Цтар – ціна (тариф) за одиницю товару/послуги.
Очікуване споживання на період з 01.02.2023 по 31.12.2023р.– 676626 кВт⋅год
Тариф на момент проведення процедури закупівлі – 5,971536 грн з ПДВ.
Загальна вартість предмета закупівлі на 2023 рік 4040496,52 грн з ПДВ , згідно з проектом бюджета на 2023 рік.
(676626*5,971536 = 4040496,52).

Технічні та якісні характеристики встановлюються відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» та Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року № 312.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства. 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі:

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Комунальний позашкільний навчальний заклад «Міський Палац дітей та юнацтва» Дніпровської міської ради; 49094; м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 5; 02139920; юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади;
Мета проведення закупівлі: приведення до належного стану найпростішого укриття, покращення його технічних характеристик, з метою ефективнішого забезпечення належних умов користування ним у разі небезпеки, забезпечення тривалішого терміну експлуатації.

Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету.
Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт споруд цивільного захисту (укриття) за адресою: м.Дніпро, вул. Робоча, 81) (ідентифікатор).
Кількість та місце надання послуг: 1 послуга, 49008, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Робоча, 81.
Термін надання послуг: до 31.08.2023р.

Вид процедури закупівлі: відкриті торги з особливостями згідно положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VI1I зі змінами з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості).

Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення затверджений Довідкою про зміни до кошторису на 2023 рік №789 від 26.06.2023р.

Очікувана вартість предмета закупівлі: 342 000,00 грн. Очікувана вартість формувалась з середніх цін комерційних пропозицій відкритих джерел, з урахуванням технічних характеристик та обсягу надання послуг.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів. 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі:

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Комунальний позашкільний навчальний заклад «Міський Палац дітей та юнацтва» Дніпровської міської ради; 49094; м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 5; 02139920; юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади;

Мета проведення закупівлі: На виконання вимог законодавства України з питань пожежної безпеки та у разі виникнення надзвичайної ситуації - запобігання, обмеження, розповсюдження, гасіння пожежі. Захист життя та здоров’я осіб, що перебувають у приміщеннях, а також захист та забезпечення схоронності матеріальних цінностей, що перебувають на обліку в установі. Облаштування системою пожежної сигналізації та системою оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей КПНЗ «МПДЮ» ДМР за адресою: м.Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 5 дозволить забезпечити належне оповіщення вихованців, викладачів та адміністративних працівників, що перебувають в закладі, при виникненні пожежі з метою створення умов для їх своєчасної евакуації.
Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи (Облаштування споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) КПНЗ «МПДЮ» ДМР за адресою: м.Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 5 шляхом влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей) (ідентифікатор UA-2023-07-14-009478-a).

Обґрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі проектно – кошторисної документації по об'єкту: «Облаштування споруди цивільного зазисту (найпростіше укриття) КПНЗ "МПДЮ" ДМР за адресою : м.Дніпро, вул. Набережна Перемоги,5 шляхом влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей» виготовленою на підставі договору № 06 від 06.06.2023р. Закупівля здійснюється відповідно до кошторисних призначень на 2023 рік (Довідка про зміни до кошторису на 2023 рік №535 від 25.05.2023р.)
Очікувана вартість предмета закупівлі: 348 278,60 грн.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог чинного законодавства України та відповідно до затвердженої проектно- кошторисної документації.  

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі:

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Комунальний позашкільний навчальний заклад «Міський Палац дітей та юнацтва» Дніпровської міської ради; 49094; м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 5; 02139920; юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади;

Мета проведення закупівлі: На виконання вимог законодавства України з питань пожежної безпеки та у разі виникнення надзвичайної ситуації - запобігання, обмеження, розповсюдження, гасіння пожежі. Захист життя та здоров’я осіб, що перебувають у приміщеннях, а також захист та забезпечення схоронності матеріальних цінностей, що перебувають на обліку в установі. Облаштування системою пожежної сигналізації та системою оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей КПНЗ «МПДЮ» ДМР за адресою: м.Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 5 дозволить забезпечити належне оповіщення вихованців, викладачів та адміністративних працівників, що перебувають в закладі, при виникненні пожежі з метою створення умов для їх своєчасної евакуації.
Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи (Облаштування споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) КПНЗ «МПДЮ» ДМР за адресою: м.Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 5 шляхом влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей) (ідентифікатор UA-2023-07-20-004194-a).
Обґрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі проектно – кошторисної документації по об'єкту: «Облаштування споруди цивільного зазисту (найпростіше укриття) КПНЗ "МПДЮ" ДМР за адресою : м.Дніпро, вул. Набережна Перемоги,5 шляхом влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей» виготовленою на підставі договору № 06 від 06.06.2023р. Закупівля здійснюється відповідно до кошторисних призначень на 2023 рік (Довідка про зміни до кошторису на 2023 рік №535 від 25.05.2023р.)
Очікувана вартість предмета закупівлі: 348 278,60 грн.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог чинного законодавства України та відповідно до затвердженої проектно- кошторисної документації.  

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі:

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Комунальний позашкільний навчальний заклад «Міський Палац дітей та юнацтва» Дніпровської міської ради; 49094; м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 5; 02139920; юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади;
Мета проведення закупівлі: На виконання вимог законодавства України з питань пожежної безпеки та у разі виникнення надзвичайної ситуації - запобігання, обмеження, розповсюдження, гасіння пожежі. Захист життя та здоров’я осіб, що перебувають у приміщеннях, а також захист та забезпечення схоронності матеріальних цінностей, що перебувають на обліку в установі. Облаштування системою пожежної сигналізації та системою оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей КПНЗ «МПДЮ» ДМР за адресою: м.Дніпро, вул. Робоча, 81 дозволить забезпечити належне оповіщення вихованців, викладачів та адміністративних працівників, що перебувають в закладі, при виникненні пожежі з метою створення умов для їх своєчасної евакуації.

Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи (Облаштування споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) КПНЗ «МПДЮ» ДМР за адресою: м.Дніпро, вул. Робоча, 81 шляхом влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей) (ідентифікатор UA-2023-07-27-008668-a).
Обґрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі проектно – кошторисної документації по об'єкту: «Облаштування споруди цивільного зазисту (найпростіше укриття) КПНЗ "МПДЮ" ДМР за адресою : м.Дніпро, вул. Робоча, 81 шляхом влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей» виготовленою на підставі договору № 04 від 04.07.2023р. Закупівля здійснюється відповідно до кошторисних призначень на 2023 рік (Довідка про зміни до кошторису на 2023 рік №789 від 26.06.2023р.)

Очікувана вартість предмета закупівлі: 65 904,00 грн.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог чинного законодавства України та відповідно до затвердженої проектно- кошторисної документації.  

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі:

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Комунальний позашкільний навчальний заклад «Міський Палац дітей та юнацтва» Дніпровської міської ради; 49094; м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 5; 02139920; юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади;

Мета проведення закупівлі: закупівля здійснюється з метою забезпечення охорони найпростішого укриття та охорони фізичних осіб, які перебувають на об’єкті Замовника (за адресою: 49094, м.Дніпро, вул. Набережна Перемоги,5), шляхом забезпечення нічного щоденного чергування на посту охорони та забезпечення у нічний час безперешкодного доступу до найпростішого укриття (підвального приміщення) та підтримки правопорядку на об’єкті: 1 охоронник щоденно у нічний час (з 22:00 до 06:00 годин).

Строк надання послуг: з 16.10.2023 р. до 31.12.2023 р.

Кількість послуг –616 людино/годин.

Предмет закупівлі: Послуги з охорони приміщень (найпростіших укриттів) ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) (ідентифікатор UA-2023-09-28-010109-a).

Обґрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі: розмір бюджетного призначення затверджений Довідкою про зміни до кошторису на 2023 рік №1196 від 21.09.2023р. Очікувана ціна послуг за предметом закупівлі обраховувалась виходячи із попередніх закупівель аналогічних послуг та враховуючи ринкові ціни (зокрема, зростання мінімальної заробітної плати та інфляцію).

Очікувана вартість предмета закупівлі: 119 600,00 грн.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів. 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі:

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Комунальний позашкільний навчальний заклад «Міський Палац дітей та юнацтва» Дніпровської міської ради; 49094; м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 5; 02139920; юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади;

Мета проведення закупівлі: У зв'язку з тривалим терміном експлуатації комп’ютерна техніка вичерпала свій ресурсний потенціал, тому для забезпечення виконання співробітникам, своїх функціональних обов’язків необхідно замінити застарілу техніку на більш сучасну. Придбання нової техніки дозволить використовувати новітнє: програмне забезпечення, що розширить можливості інформаційних технологій в освітньому процесі, а також забезпечить системними можливостями, достатніми для виконання поставлених перед структурними підрозділами завдань. Закупівля проводиться для оновлення матеріально-технічної бази КПНЗ «МПДЮ» ДМР.

Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету.

Предмет закупівлі: Персональний комп’ютер, системний блок, ноутбук (ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)), (ідентифікатор UA-2023-10-26-003239-a).
Місце, кількість, обсяг поставки товарів: 49094, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги,5, Персональний комп’ютер -5 шт., Системний блок – 1 шт., Ноутбук – 2 шт.
Термін надання послуг: до 30.11.2023р.

Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення затверджений Довідкою про зміни до кошторису на 2023 рік №2013 від 21.09.2023р. №1347 від 26.10.2023р.

Очікувана вартість предмета закупівлі: 223 400,00 грн. Очікувана вартість формувалась з середніх цін комерційних пропозицій відкритих джерел, з урахуванням технічних характеристик та обсягу надання послуг.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів. 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі:

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Комунальний позашкільний навчальний заклад «Міський Палац дітей та юнацтва» Дніпровської міської ради; 49094; м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 5; 02139920; юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади;

Предмет закупівлі: Послуги з поточного ремонту кабінету №14 КПНЗ «МПДЮ»ДМР, за адресою: м.Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 5 (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (ідентифікатор UA-2023-11-10-011609-a).
Очікувана вартість предмета закупівлі: 490 000,00 грн. Очікувана вартість визначена виходячи із бюджетних призначень та вартості поточного ремонту, відповідно до Дефектного акту. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена (розрахована) методом порівняння ринкових цін.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Кабінет №14 (танцювальний зал) використовується всіма колективами закладу для репетицій. З часом, технічний стан кабінету погіршився, а базове оснащення зали стало непридатним до використання (дзеркала, стан підлоги, стан стін, станки та освітлення).
При проведенні поточних ремонтних робіт виконавець повинен виконувати заходи, що забезпечують дотримання правил техніки безпеки у відповідності із Законом України «Про охорону праці», інших чинних нормативних документів та актів з охорони праці. Забезпечити обов‘язкове виконання вимог чинного законодавства України по охороні навколишнього середовища, пожежній безпеці та додержуватись вимог державних будівельних норм і державних стандартів України, гігієнічних нормативів, санітарних правил і норм тощо. Будівельні матеріали та вироби, які будуть використані виконавцем під час надання послуг з поточного ремонту мають відповідати основним вимогам, визначеним національним стандартам ДСТУ і будівельним нормам та повинні бути промарковані національним знаком відповідності. 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі:

Предмет закупівлі: Електрична енергія (ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія) (ідентифікатор UA-2023-12-13-011554-a).
При визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.
Метод, застосований для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі: розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів, розраховується за такою формулою:
ОВрег = V × Цтар, де: ОВрег – очікувана вартість закупівлі товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів; V - кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується;
Цтар – ціна (тариф) за одиницю товару/послуги.

Очікуване споживання на період з 01.01.2024 по 31.12.2024р.– 919855 кВт⋅год
Тариф на момент проведення процедури закупівлі – 7,16/7,263 грн з ПДВ.
Загальна вартість предмета закупівлі на 2024 рік 6 586 264,80 грн з ПДВ , згідно з проектом бюджету на 2024 рік.
1000 КВТ*7,263= 7263грн.( м. Дніпро, вул. Робоча, 81)
918855*7,16=6579001,80 грн.( м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 5Д, вул. Набережна Перемоги, 5, вул. Велика Діївська,213Б)

Технічні та якісні характеристики встановлюються відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» та Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року № 312.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства. 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі:

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Комунальний позашкільний навчальний заклад «Міський Палац дітей та юнацтва» Дніпровської міської ради; 49094; м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 5; 02139920; юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади;

Мета проведення закупівлі: закупівля здійснюється з метою забезпечення охорони найпростішого укриття та охорони фізичних осіб, які перебувають на об’єкті Замовника (за адресою: 49094, м.Дніпро, вул. Набережна Перемоги,5), шляхом забезпечення нічного щоденного чергування на посту охорони та забезпечення у нічний час безперешкодного доступу до найпростішого укриття (підвального приміщення) та підтримки правопорядку на об’єкті: 1 охоронник щоденно у нічний час (з 22:00 до 06:00 годин).

Строк надання послуг: з 13.02.2024 р. до 31.12.2024 р.
Кількість послуг –2584 людино/годин.
Предмет закупівлі: Послуги з охорони приміщень (найпростіших укриттів) ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) (ідентифікатор UA-2024-01-29-015186-a).
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі визначається на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Очікувана вартість, яка визначається на підставі цін попередніх закупівель, розраховується за такою формулою:
ОВ i = V * Ц м.п. х k i,
де: ОВi - очікувана вартість на підставі закупівельних цін минулих періодів;
V - обсяг товарів/послуг, що закуповується;
Цм.п. - ціна минулого періоду;
ki - коефіцієнт індексації.
(2584 людино/годин *190,00 грн. )*9,8%= 490 960,00 +48 114,08=539 074,08 грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 539 074,08 грн.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: рішення Дніпровської міської ради від 06.12.2023 № 4/44 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2024 рік».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів. 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі:

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Комунальний заклад позашкільної освіти «Міський палац дітей та молоді» Дніпровської міської ради; 49094; м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 5; 02139920; юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади;
Вид процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями згідно положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VI1I зі змінами з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості).

Предмет закупівлі: Послуги з поточного ремонту будівлі КЗПО «МПДМ»ДМР, в частині заміни скла пошкоджених конструкцій, за адресою: м.Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 5, ДК 021:2015: 45440000-3 Фарбування та скління (ідентифікатор UA-2024-03-25-008764-a).

Мета проведення закупівлі: Потреба у закупівлі Послуги з поточного ремонту будівлі КЗПО «МПДМ»ДМР, в частині заміни скла пошкоджених конструкцій, за адресою: м.Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 5 (ДК 021:2015: 45440000-3 Фарбування та скління) зумовлена необхідністю виконання заходів із відновлення пошкоджених вікон внаслідок збройної агресії російської федерації, з метою збереження будівлі, продовження терміну її експлуатації та утримання приміщень закладу освіти у належному санітарному стані.

Джерело фінансування: Кошти місцевого бюджету.
Термін надання послуг: до 15.06.2024 р.
Очікувана вартість предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 шляхом моніторингу цін на дані послуги, отриманих комерційних пропозицій та складає: 1 562 352, 95грн.

Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення затверджений Довідкою про зміни до кошторису на 2024 рік №301 від 22.03.2024р.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів. При проведенні поточних ремонтних робіт виконавець повинен виконувати заходи, що забезпечують дотримання правил техніки безпеки у відповідності із Законом України «Про охорону праці», інших чинних нормативних документів та актів з охорони праці. Забезпечити обов‘язкове виконання вимог чинного законодавства України по охороні навколишнього середовища, пожежній безпеці та додержуватись вимог державних будівельних норм і державних стандартів України, гігієнічних нормативів, санітарних правил і норм тощо. Будівельні матеріали та вироби, які будуть використані виконавцем під час надання послуг з поточного ремонту мають відповідати основним вимогам, визначеним національним стандартам ДСТУ і будівельним нормам та повинні бути промарковані національним знаком відповідності. 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі:

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Комунальний позашкільний навчальний заклад «Міський Палац дітей та юнацтва» Дніпровської міської ради; 49094; м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 5; 02139920; юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади;

Мета проведення закупівлі: закупівля здійснюється з метою забезпечення охорони найпростішого укриття та охорони фізичних осіб, які перебувають на об’єкті Замовника (за адресою: 49094, м.Дніпро, вул. Набережна Перемоги,5), шляхом забезпечення нічного щоденного чергування на посту охорони та забезпечення у нічний час безперешкодного доступу до найпростішого укриття (підвального приміщення) та підтримки правопорядку на об’єкті: 1 охоронник щоденно у нічний час (з 22:00 до 06:00 годин).

Строк надання послуг: з 16.10.2023 р. до 31.12.2023 р.

Кількість послуг –616 людино/годин.

Предмет закупівлі: Послуги з охорони приміщень (найпростіших укриттів) ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) (ідентифікатор UA-2023-09-28-010109-a).

Обґрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі: розмір бюджетного призначення затверджений Довідкою про зміни до кошторису на 2023 рік №1196 від 21.09.2023р. Очікувана ціна послуг за предметом закупівлі обраховувалась виходячи із попередніх закупівель аналогічних послуг та враховуючи ринкові ціни (зокрема, зростання мінімальної заробітної плати та інфляцію).

Очікувана вартість предмета закупівлі: 119 600,00 грн.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів. 

КПНЗ МІСЬКИЙ ПАЛАЦ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА ДМР

Всі права захищені. Використання матеріалів сайту і автоматизоване копіювання інформації сайту будь-якими програмами без письмового дозволу КЗПО "Міський Палац дітей та молоді" ДМР заборонено.

МИ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
Комунальний заклад позашкільної освіти "Міський Палац дітей та молоді"
Дніпровської міської ради

49094, Україна, місто Дніпро,
вулиця Набережна Перемоги, 5

  • Copyright 2023 PALACEDNIPRO 
  • Авторське право © 2023
  • Всі права захищено