ПОЛОЖЕННЯ МІСЬКОГО ФЕСТИВАЛЮ -ОГЛЯДУ МОДЕЛЕЙ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ «МАКСИМА» («MAXIMA»)
ПОЛОЖЕННЯ
МІСЬКОГО ФЕСТИВАЛЮ МОДЕЛЕЙ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ
«MAXIMA» ( «МАКСИМА»)
«Dictum – factum – сказано- сказано зроблено ( лат.)»
МЕТА:
• підвищення ролі учнівського самоврядування в діяльності освітніх закладів;
• визначення ефективних методів соціалізації підлітків;
• підвищення культури ділового спілкування, співробітництва й престижу громадської діяльності школярів;
• розвиток й популяризація інноваційних підходів в теорії та практиці управлінської діяльності;
• виявлення та розповсюдження успішного досвіду роботи лідерів учнівського самоврядування;
• формування позитивного іміджу соціально-обдарованих дітей та підлітків.
УЧАСНИКИ ФЕСТУ:
осередки учнівського самоврядування шкіл, гімназій, позашкільних закладів міста (учні 8-11 класів), учасники дитячо-юнацьких громадських об'єднань.
За умовами конкурсу кількість учасників команди складає не більш ніж 10 осіб.
Учасники фестивалю минулого року, в наступному фестивалі участі не беруть.
ЗМІСТ ТА ЗАВДАННЯ:
Конкурс проводиться у три етапи:
1етап - шкільний (січень)
2етап - районний (лютий)
3 етап -міський (березень)
1.Тур (дистанційний) «Медіа-формат»
Презентація діючої моделі учнівського самоврядування в освітньому закладі у форматі відеофільму або відео-презентації (тривалість до 3-х хвилин).
У Медіа-форматі представлені відеоматеріали з досвіду роботи осередків учнівського самоврядування, а саме:
- статут, нормативно – правове забезпечення , на підставі якого працює осередок учнівського самоврядування;
- організаційно - функціональний зміст роботи структурних складових учнівського самоврядування, їх – повноваження;
- взаємодія осередку учнівського самоврядування з керівником освітнього закладу, педагогічним колективом, батьківської громадськістю ;
- зміст діяльності осередку учнівського самоврядування протягом останнього року (алгоритм, якість та ефективність роботи, розробки проектів, акцій, навчальних програм та тренінгів, портфоліо лідерів).
- взаємодія з міськими громадськими молодіжними організаціями, районними радами лідерів, Парламентом дітей та учнівської молоді міста;
- участь осередків у міських, обласних, всеукраїнських лідерських конкурсах, фестивалях, акціях, семінарах, тренінгах, зустрічах;
- співпраця з випускниками навчального закладу – лідерами учнівського самоврядування минулих років.
Заявки на участь у конкурсі подаються за 2 тижні до проведення 1 туру за формою.
№ з/п |
Назва кол-ву/Ф.І. виконавця |
Номінація | Назва номеру | Хронометраж | Контактні дані | Примітки |
Відеоматеріали дистанційного туру фесту подаються на розгляд журі державною мовою на електронних носіях до 1 березня 2018 року та розміщуються на каналі відеохостінгу YouTube
2.Тур (очний) «НЕформат»
Презентація творчого портрету лідерської команди з використанням рекламної продукції (банери, флайери, буклети, атрибутика, елементи одягу, електронні газети та стіннівки – за вибором учасників конкурсу):
- гімн, девіз, символіка, традиції, цінності, пріоритети, спадкоємність лідерських поколінь, громадська та професійна діяльність випускників );
- досвід ділового співробітництва з керівництвом, педагогічним колективом , батьківської громадськістю, дитячими та молодіжним громадськими організаціями;
- ефективність та результативність роботи ,реалізовані ідеї, програми , проекти команди;
- особливості виховання лідерів в команді, залучення до суспільно-корисної роботи молодших школярів;
- лідерські події, знахідки та відкриття.
Тривалість виступу не перевищує 10 хвилин.
Відеофільм або відео-презентація, а також рекламна продукція може бути використані під час виступу команди у ІІ турі як драматургічна складова.
Критерії оцінювання.
1 тур фесту :
• обґрунтування мети створення й функціонування моделі учнівського самоврядування в освітньому закладі;
• розкриття мети через конкретні завдання, використання позитивного досвіду роботи;
• чіткість структури моделі ( оригінальність, доцільність, відповідність елементів моделі поставленій меті, органічний взаємозв'язок елементів моделі між собою, взаємодія органу учнівського самоврядування з керівником освітнього закладу, педагогічним колективом та батьківською громадськістю);
• технологічність моделі (апробація моделі в умовах освітнього закладу, різноманітність діяльності осередку учнівського самоврядування, відповідність змісту діяльності меті й завданням даної моделі, можливість виміряти результати функціонування моделі учнівського самоврядування);
• врахування напрямів і профілів діяльності освітнього закладу, виховного потенціалу учнівського й педагогічного колективів, батьківської громадськості (традицій, соціального запиту);
• організаційно-педагогічне та матеріально-технічне забезпечення функціонування моделі (наявність відповідних положень в статуті закладу, методичних розробок щодо функціонування та розвитку моделі системи підготовки та постійного навчання; наявність матеріальної бази для функціонування моделі учнівського врядування (приміщення, оргтехніка тощо);
• якість поданих відеоматеріалів (відповідність вимогам конкурсу, лексична грамотність, змістовність, актуальність).
2 тур фесту:
• змістовність виступу;
• новизна концепції;
• креативність ідеї;
• актуальність форм і методів реалізації;
• оригінальність та сценічна виразність.
Номінації: сучасна модель, класична модель, перспективна модель, креативна модель, дієва модель, відкриття року, оригінальна презентація, команда-мрія тощо.
На конкурсі працюють професійне та дитяче незалежне журі.
Нагородження: переможці нагороджуються дипломами